ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
چگونه یک عطر زنانه انتخاب کنیم
16757

چگونه یک عطر زنانه انتخاب کنیم؟

عطر بخش نهایی هر روتین مراقبت از پوست است: چه کسی می تواند بدون آن زندگی کند؟ یک رایحه خوب انتخاب شده مجذوب و هیپنوتیزم می کند...

خلاصه

01. خانواده های بویایی: هر کدام دارای شخصیت خاص خود هستند

02. آیا انتخاب عطر برای سن خود ایده خوبی است؟

عطر بخش نهایی هر روتین مراقبت از پوست است: چه کسی می تواند بدون آن زندگی کند؟ یک عطر خوب انتخاب شده ممکن است هر کسی را که به اندازه کافی خوش شانس است که آن را استشمام کند مجذوب و هیپنوتیزم کند. اگرچه انتخاب یک عطر برای سن خود ایده خوبی است، اما مطمئن شوید که عطر مناسبی را انتخاب کنید که نگاهی اجمالی به شخصیت و استایل شما بدهد تا نشان دهد که واقعاً چه کسی هستید!

خانواده های بویایی: هر کدام شخصیت خاص خود را دارند

یک عطر باید فوراً نمایانگر شخصیت شما باشد. برای یافتن عطر ایده آل خود، بیایید خانواده های مختلف بویایی و ویژگی های مرتبط با آنها را بررسی کنیم. ما را دنبال کنید!

عطرهای شرقی برای شخصیت های جسور

رایحه های شرقی برای شما عالی هستند. با نت های قدرتمند و تند، ترکیب ظریف مشک، ادویه، عنبر و وانیل عطرهای باورنکردنی و زنانه ای ایجاد می کند که ماندگاری بیشتری دارند و برای افرادی که اعتماد به نفس و مقاومت ناپذیر هستند ایده آل است.

عطرهای گلی برای افرادی که عاشق تعطیلات آخر هفته در حومه شهر هستند

برای خوش گذرانی در طبیعت، عطرهای ظریف و تازه با آکوردهای گلی لطیف را انتخاب کنید که در تمام طول روز ماندگار هستند. عطرهای گل دارای یاس، اسطوخودوس، گل رز و زنبق دره هستند.

به دنبال چیزی اسپرت یا پرانرژی هستید؟ رایحه های آبی و تازه برای افراد پویا مناسب است.

عطرهای خنک با رایحه فوق العاده با طراوت برای خود شما ساخته شده اند. نت‌های مرکباتی از جمله نارنگی سبز، گریپ فروت و پرتقال، اثری نیروبخش و محرک ایجاد می‌کنند و فوراً حال شما را خوب می‌کنند.

عطرهای Chypre (شیپر) برای بزرگسالان با رگه‌های کودکانه

عطرهای Chypre برای مردان و زنان بالغ و مدرن با رگه‌های کودکانه عالی هستند. شخصیت چندوجهی خود را با انتخاب آکوردهای منحصربه‌فرد با ترکیب نت‌های خزه بلوط، ترنج، رز و نعناع هندی به نمایش بگذارید: ترکیبی جسورانه که واقعاً نشان‌دهنده منحصربه‌فرد بودن شماست.

عطرهای چوبی برای مردان و زنان مرموز

عطرهای چوبی مانند عطر نعناع هندی، فلفل و سدر فوق العاده اغوا کننده، گرم و احساسی هستند. با آکوردهای چوبی از چوب صندل، سدر و نعناع هندی، شما در مرکز توجه قرار خواهید گرفت و با رایحه ای که در طول روز ماندگار است، بسیار خوشحال خواهید شد!

آیا انتخاب عطر برای سن خود ایده خوبی است؟

به جای انتخاب یک عطر برای سن خود، همه چیز را تغییر دهید و رایحه ای را انتخاب کنید که نشان دهنده حال و هوای فعلی شما باشد!

به هر حال، عطرهای سبک و بهاری فقط مخصوص نوجوانان نیستند! این عطرهای تازه با آکوردهای گلی از یاس، زنبق و زنبق دره، کاملاً لذت بخش هستند و برای هر سنی مناسب هستند.

آیا برای سبک زندگی سریع خود رایحه ای نیروبخش می خواهید؟ نت های مرکبات، از جمله گریپ فروت و ماندارین را امتحان کنید.

رایحه‌های پررنگ می‌توانند انتخابی عالی برای جوانان باشند:

عطرهای شرقی با نت‌های وانیل، دانه تونکا و نعناع هندی را انتخاب کنید تا جذابیت جنسی خود را افزایش دهید. عطرهای چوبی با نت های پیچیده مانند سدر و چوب صندل انتخابی فوق العاده زیبا هستند.