ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی
ماسک ورقه ای همه چیز درباره ماسک ورقه ای
16676

در چند دقیقه پوست درخشان داشته باشید: در اینجا چیزهایی است که باید در مورد ماسک های ورقه ای بدانید

ماسک های ورقه ای چگونه وارد بازار ایران شد! همه ما در مورد روتین چشمگیر مراقبت از پوست کره ای شنیده ایم و قطعاً از ماسک ورقه ای استفاده کرده ایم یا می خواهیم استفاده کنیم.این مینی فیشال‌های سریع نه تنها به شما احساس آرامش می‌دهد، بلکه در عرض 20 دقیقه یا کمتر پوست شما را جوان و آبرسانی می‌کند. در مواقعی که پوست درخشان و شبنم‌دار همه چیز است، ماسک‌های ورقه‌ای ثابت می‌کنند که دقیقاً همان نوعی ارضاء فوری پوست هستند که نسل ما به آن نیاز دارد. این ماسک ها همچنین به طور خاص برای نگرانی های مختلف پوست از جمله آکنه، تیرگی، پیری و بسیاری دیگر هدف قرار می گیرند.

پس بیایید با ماسک های ورقه ای آشنا شویم!

ماسک های ورقه ای دقیقا چیست؟

ماسک‌های ورقه‌ای ورقه‌های نازکی هستند که از پنبه، فیبر یا مواد سلولزی ساخته شده‌اند و با سرم غنی شده‌اند که به تغذیه و آبرسانی پوست شما کمک می‌کند. آنها معمولاً با مواد طبیعی مانند شکوفه گیلاس، ریشه نیلوفر آبی، جنسینگ کره ای، چای سبز، سیکا، خاک رس کائولن و مواد فعال مراقبت از پوست مانند هیالورونیک اسید، نیاسینامید و بسیاری دیگر که به هدف قرار دادن نگرانی های خاص پوست کمک می کنند، بسته بندی شده اند.

ماسک های ورقه ای از چه چیزی ساخته شده اند؟

ماسک های ورقه ای از پارچه و مواد متنوعی ساخته شده اند. آنها به گونه ای ساخته شده اند که تمام خوبی های سرم ها را حفظ می کنند تا پوست شما هر آنچه را که نیاز دارد به شما بدهد.

در اینجا برخی از رایج ترین مواد ماسک ورقه ای آورده شده است:

پنبه: معمولاً از پنبه برای تهیه ماسک های ورقه ای استفاده می شود. به خوبی روی صورت می نشیند و پوست را تحریک نمی کند. نرم است و به مرطوب نگه داشتن پوست شما کمک می کند. این نوع ماسک ها ضخامت متوسط ​​و ماندگاری بالایی دارند.

میکروفیبر: این نوع به رنگ سفید و بسیار نرم و ابریشمی است. مواد کمی گران تر از بقیه است، اما ارزش آن را دارد. همچنین کاملاً سازگار با محیط زیست است زیرا زیست تخریب پذیر و عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر است.

هیدروژل: این ماده نسبتاً جدید است و به دلیل نازک بودن آن نیاز به رسیدگی دقیق دارد. 100% محلول و به طرز چشمگیری خنک و آبرسان است.

سلولز زیستی: این یک فیبر کاملا طبیعی است و به خوبی روی صورت شما می ماند. این به گونه ای ساخته شده است که می تواند جذب بهتری داشته باشد.

تنسل: این حس ابریشم روی پوست است! نوعی الیاف است که از درختان به دست می آید و زیست تخریب پذیر است. این نسبتا جدید است و مخاطبان زیادی در حال حاضر آن را امتحان می کنند.

انواع ماسک های ورقه ای

انواع مختلفی از ماسک های ورقه ای در بازار وجود دارد که با مواد خاصی ساخته می شوند تا حداکثر مزایا را به همراه داشته باشند.ماسک های ورقه ای میکروفایبر رایج ترین و به راحتی در دسترس هستند. جدیدترین ماسک های موجود در شهر ماسک های هیدروژل هستند. اینها کمی ضخیم تر، شفاف تر هستند و به راحتی به پوست شما می چسبند. سپس ماسک های ورقه ای فویل می آید که از فویل آلومینیومی ساخته شده اند تا تمام رطوبت ماسک ناشی از تبخیر را در خود جمع کنند. آنها در طول استفاده شما مانند ابتدا خیس هستند. سپس ماسک های بافتنی هستند که 100٪ با پنبه بافتنی هستند و از ماسک های معمولی بلندتر هستند، زیرا صورت و گردن شما را می پوشانند.همچنین ماسک‌های ورقه‌ای خاک رس و ماسک‌های ورقه‌ی زغال چوب نیز وجود دارند که آنها به سم زدایی پوست کمک می کنند و چربی و کثیفی اضافی را از پوست خارج می کنند.یکی دیگر از انواع ماسک های جدید و فوق العاده محبوب، ماسک های ورقه ای حباب دار هستند. این ها از زغال چوب، آب گازدار و سایر مواد تشکیل شده اند و مانند ماسک های حباب دار عمل می کنند.

چه کسانی می توانند از ماسک ورقه ای استفاده کنند؟

تقریباً همه می توانند از ماسک ورقه ای استفاده کنند! چه پوست شما خشک باشد، چه چرب یا مختلط، ماسک ورقه ای برای شما وجود دارد! مگر اینکه پزشک شما به طور خاص توصیه نکرده باشد، استفاده از آن هیچ ضرری ندارد.

روال مراقبت از پوست کره ای مفصل است، بنابراین اجازه دهید این را برای شما ساده کنیم. در زیر به ترتیبی که باید از محصولات پوست خود استفاده کنید آمده است.

مزایای ماسک های ورقه ای

ماسک های ورقه ای عوامل واقعی هیدراتاسیون هستند که برای همین منظور با سرم آغشته می شوند. با این کار، مواد موجود در سرم به افزایش کیفیت پوست شما کمک می کند. یک ماسک ورقه ای با پاک کردن کثیفی و ریزش پوست در عرض 15 دقیقه به شما درخشندگی فوری می دهد. این ماسک ها همچنین به طور خاص برای نیازهای مختلف از جمله مواردی برای روشن کننده، ضد پیری، پاکسازی منافذ و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توانید به راحتی ماسک هایی را انتخاب کنید که به نیازهای خاص شما تمایل دارند.بهترین ماسک های ورقه ای برای پوست من چیست؟ماسک‌های ورقه‌ای مختلف نگرانی‌های پوستی متفاوتی را برطرف می‌کنند و بسته به نوع پوست خود، می‌توانید نوع ماسک ورقه‌ای خود را با موادی انتخاب کنید که بهترین عملکرد را دارند. جدای از این، می توان از ماسک هایی مانند مراقبت از منافذ، روشن کننده، ضد پیری و غیره استفاده کرد.

پوست خشک : برای پوست های خشک، از ماسک هایی استفاده کنید که با موادی مانند عسل، جلبک دریایی، مروارید، گلیسیرین و غیره مغذی و آبرسان هستند.

پوست چرب/ مستعد آکنه : به سراغ موادی بروید که ضد التهاب هستند و به از بین بردن سبوم اضافی بدون خشک کردن پوست شما کمک می کنند مانند چای سبز، گریپ فروت، روغن زیتون، سیکا، جینسینگ کره ای، خاک رس کائولن و غیره.

پوست مختلط : این نوع پوست می‌تواند از ماسک‌های ورقه‌ای کنترل‌کننده چربی و در عین حال آب‌رسان استفاده کند که تمام مواد زائد را از پوست شما پاک می‌کند، اما رطوبت را نیز مسدود می‌کند و روغن‌های طبیعی را از پوست پاک نمی‌کند. از مواد طبیعی کره ای مانند چای سبز، بابونه به همراه مواد فعال لایه بردار و در عین حال ملایم مانند باکوچیول استفاده کنید که می تواند از جوش های سرسیاه، لکه دار و ناهموار پوست مراقبت کند.

پوست کدر: این نوع پوست می تواند به دنبال مواد روشن کننده و جوان کننده از جمله شکوفه گیلاس، روغن دانه باباسو، ویتامین C، مروارید و غیره باشد.آیا می توان از ماسک های ورقه ای استفاده مجدد کرد؟خیر، ماسک های ورقه ای فقط برای یک بار استفاده هستند.

چند بار از ماسک های ورقه ای استفاده کنید! ماسک های ورقه ای را می توان از یک بار تا سه بار در هفته استفاده کرد. آنها را می توان در هر زمان از شبانه روز استفاده کرد. ترجیحاً در روتین مراقبت از پوست شبانه خود باشید، زیرا پوست هنگام خواب جوان می شود و مواد تشکیل دهنده می توانند بیشتر برای پوست شما مفید باشند.

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای

استفاده از ماسک های ورقه ای بسیار آسان است، در اینجا مراحل ساده پوشاندن ورقه برای شما آورده شده است!بایدها و نبایدهای ماسک ورقه ایدستورالعمل ها را به درستی بخوانید و بیش از 20 دقیقه ماسک ورقه ای را باقی نگذاریداگر پوست شما تحریک پذیر است، فورا ماسک خود را برداریدسرم اضافی داخل بسته را دور نریزید، آن را روی صورت و گردن خود بمالیدهرگز پس از استفاده از ماسک ورقه ای صورت خود را نشویید، زیرا تمام خوبی هایی که سرم شما به پوست شما ارائه کرده است را از بین می بردمطمئن شوید که صورت خود را به درستی تمیز کرده اید و تنها پس از آن از ماسک ورقه ای استفاده کنید تا حداکثر فواید را به دست آوریداکنون که همه چیزهایی را که باید در مورد ماسک های ورقه ای بدانید، می دانید، امیدواریم به زودی تجربه ماسک ورقه ای را به پوست خود هدیه دهید!شما می توانید تمام ماسک های ورقه ای فوق العاده شگفت انگیز ما را در اینجا کاوش کنید .